2009-02-12

Finanskris...


Den här finanskrisen är nog banne mig mitt fel...

Tror det i alla fall.

Inte byter jag vardagsrumsmöbler var och vartannat år...
Inte renoverar jag hemmet var och varannat år...
Inte följer jag modet heller - ve och fasa...
Inte behöver jag en massa "prylar"...
Inte behöver jag osv...osv...

-Jamen guuu va' pengar du må ha! Vad gör du med dem då?

Går kurser med å utan hund...
Tävlar under sommarhalvåret...
Tar behandlingar...
Reser...
Kostar på upplevelser...
Ger bort en och annan krona...
......

Nämen! Då kan ju finanskrisen inte vara mitt fel i alla fall då - skööönt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Kul att kunna lämna kommentar här oxå.
Häftig snögubbe är det du som gjort den?

Ja det där med finans krisen kan du ha rätt i.
Kramisar från Anna-Stinaax

Anonym sa...

Snögubben är ett lagarbete av "släkten" i julas...

Anonym sa...

våran snygga snögubbe!!