2010-03-09

Korv...

Tänk vad matte/gammatte hittar på....

Idag så körde hon in mig - lite otäckt till
och börja med men med korv så kan man väl stå ut med
lite av varje - å så glad hon blev när jag glatt
travade med vagnen skramlandes bakom mig
utan att vara det minsta skvättig!

Jag är ju yngre än "storebror" så han får väl åka då
på ålderns höst... närå, det är bara det att selen
inte passar honom annars hade han fått skjutsat mig.

Tyckte det pratades om att köra hem mjölk å hundmat....
mmm.... får väl se hur det blir med den saken jag....






7 kommentarer:

Anonym sa...

AHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA jag tror jag dör vad roligt! Sötfisar =)
Puss puss! /födelsedagsbarnet

Mimmi Hek sa...

Vilka sötnosar! Ser riktigt kul ut.

Ulrika sa...

Haha ser skojjigt ut!! Hunden i kärran ser liksom lite..förvånad ut...att det inte får fortare eller?
Söta bilder

Mycket annat & lite betong sa...

Vad gulligt!

Trevlig helg!
Agneta

Monica sa...

Vilka helt underbara bilder!

Anonym sa...

Underbara bilder!

Anonym sa...

Nejmen, så sött! Tänk att ha en yngre kompis som kan ta ut en på äventyr!
Hulda