2011-01-25

Märkligt...


...att jag efter gårdagens "näradödenupplevelse" i form av en kopiös migrän och kräkbesök på toa typ var tionde minut i sex timmar, så är ovan nämda dryck allt vad jag önskar mig när min man kommer hem och tar hand om mig.

Jag som mycket sällan nyttjar drycken annars.....

Undrar om det finns nå'n sorts telepati mellan par som levt länge tillsammans för "gubben" hade köpt med sig en helt underbar tulpanbukett till mig, kanske som tröst, utan att han visste mitt tillstånd - märkligt det också......



Idag frisk och pigg som en lärka och huset blir genomstädat - märkligt....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske dax att gå till läkaren och få utskrivet migräntabletter, livet ät för kort för att man ska behöva må så dåligt i 6 timmar, när det finns så bra piller mot migrän.
kram från en som vet
britten

Mimmi Hek sa...

Rekommenderar att du går till doktorn och får utskrivet Imigran. Va gott med en så snäll gubbe. Han vet vad som behövs.

Helena sa...

Fy för migrän. Det måste gå att förhindra, och slippa illamåendet.