2011-11-27

Igår...



...firade jag 60 års födelsedagen med Öppet Hus.
En månad tidigare i och för sig, men folk vill oftast fira hela julen i lugn o ro - typ :) åsså befinner jag mig på annan ort på "rätta dagen"....

En otroligt trevlig dag/kväll/natt blev det!!!
Vilka härliga vänner och familj jag har!!
Är väldigt lyckligt lottad jag!








(Sen lär man sig alltid nå't nytt. Skapade Öppet Hus evenemang på facebook å trodde att när jag fyllt i "vänner" att det skulle poppa upp hos alla - men så var det tydligen inte:( glad att så många ändå "hittade" hit..)




Önskade bidrag till en filmkamera som mest ska användas till alla agilitytävlingar som sedan kan analyseras och förhoppningsvis kan jag förbättra min handling - optimist? javisst!;)



Önskade också en (1) blomma av varje som jag sen kunde sätta ihop till en bukett - åhh, vad fin den blev!


Sen att alla inte kan räkna - det får man räkna(!) med...;)

Min underbara familj var "personal/diskmaskin" hela tiden och såg till att allt flöt på och det gjorde det verkligen vill jag lova!!
Fiffiga ide´er och bakverk stod de också för - tackar tackar!!



Som "gästbok" bad jag gästerna att skriva vad de tycker jag är för växt och motivera det - gissa vad kul läsning jag hade frampå natten och som jag kan ta fram lite nu och då och frossa i...



















Tror ta mig tusan att jag ska fylla jämt varje år...

(fler bilder kommer.....)

2 kommentarer:

Camilla & Mixa sa...

HIPP HIPP HURRA!! Lite sent el tidigt , blir det väl ;-)
Stor kram på din dag!!

Mimmi sa...

HURRA HURRA!! En dag för sent men väl ment. Så fina blommor du fick.
Kram