2012-05-25

Maj...

...månad är  intensiv på många sätt.

Kurser både att jag har egna och går själv med lilla skruttan.
Hemmet behöver en uppfräschning av både fönster, golv (märks att två hundar och ibland tre är mer än fyra elefanter - ja du förstår vad jag menar :)) osv....
Inte för att jag kan skryta med någon trädgård i egentlig mening men ett par blommor vill jag i alla fall plantera.
Åsså stugans alla "måsten" - men det tar vi pö om pö.

Sen vill jag njuta också - och det gör jag.



Sen i juni blir det väl lugnare - bara en helgkurs kvar som jag har, ett gäng tävlingar, börja riva lillstugan, fira 25-årig bröllopsdag, fira kamrater, ........ nä, det blir full rulle ändå :)



1 kommentar:

Mimmi Hek sa...

Som du skriver: det är viktigt att njuta. Städa kan vi göra när det regnar.
Kram