2013-01-25

Katter...

...har jag aldrig haft mer än en "gårdskatt" till låns några dagar när jag var liten.
Redan då var jag intresserad av att lära alla djur jag kom åt konster.
Katten fick lära sig agility (å det fanns inte på den tiden....;))

Hade en undulat, Cho Cho, som jag körde in (alltså på skrivbordet mitt) med piprensar-sele och tändsticksask-kärra med häftstiftshjul. Snacka om fantasi.....

Åsså mosters o morbrors gamla gråhund Rapp, som när jag tillbringade somrar hos dem, fick utstå allehanda trixinlärningar.
-Gamhundar kan man inte lära nå't, var kommentarerna innan men sen blev det annan låt i luren då jag hade uppvisningar med gamhunn.
Grannar och släkt blev genast kommenderade att komma och titta!

Undrar hur jag gjorde't egentligen?

I alla fall så fick jag en katt?mugg av fina vännen häromdan och visst påminner katterna lite om Heffa?
Eller så vill jag att det ska vara så :)



1 kommentar:

Sara sa...

Himla söta var dom kattmuggarna och jag håller med lite lika Heffa är dom allt :)