2017-01-09

Måste...

... bara få göra ett inlägg som jag tycker hör till ovanligheterna.

Köpte mig ett par Nokiastövlar från Stööks Skoaffär
för inte så länge sedan.
Då jag haft ett par förut i "hundra år" så behövde jag ett par nya och eftersom de är så bra köpte jag också ett par till mannen i julklapp.
Frid o fröjd.

Men så blir min ena stövel "gammal" på ovansidan och jag kontaktar Stööks som i sin tur skickar ett skovårdsmedel bara sådär - mitt i mellandagarna - ja bara det är värt en eloge!

Provar det ordentligt men det "gamla" eller missfärgningen ger sig inte.
Ny kontakt och jag frågar om detta kan inverka på funktionen eller bara är "estetiskt"?

Får ytterligare ett mejl där de informerar om att funktionen inte ska påverkas av färgmissen  MEN de skickar ett helt NYTT par och och jag får behålla de gamla!!!!!!

Alltså har aldrig stött på ett sånt serviceinriktat företag någonsin!
Tusen tack!!

Kan bara varmt rekommendera denna skoaffär, och jag är inte den som rekommenderar i tid och otid.

Överväger Du att köpa skor så säger jag bara - vänd Dig till Stööks Skoaffär!!!



Inga kommentarer: