2008-11-05

Relaxing.....



Min chef i firman
(hmm.... det är ju jag själv......)
sa åt mig att nu tar du en eftermiddag på Storsjöbadet på relaxen.
-Jag bjuder, sa hon och det tackar man inte nej till.
Oohhh, vad skönt jag haft det - du måste bara prova! Massor av olika bastuer, (stavas det så i plural???) härliga bubbelpoler varav en ute!! Häftigt!!
En bar där det bjuds på frukt, vatten, kaffe, oliver m.m.

Eftersom jag har barnasinnet kvar kunde jag inte hålla mig från rutschkanorna och annat barnvänligt - tur att jag fortfarande uppskattar såna "barnsligheter"!
Ett par hundra i simbasängen blev det också.

Tror jag ska förhandla mig till ett klippkort.....

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Haha! Så skulle man ha haft det! Vad gäller blogginställningarna så kommer jag inte riktigt ihåg hur man gör för att få in tiden i inläggen. Prova med att klicka dig in på "Anpassa", sen "Inställningar" och sedan "Formatering". Där finns det lite du kan ändra på för att få det att se ut som du vill, det bästa är att klicka dig runt och testa lite allt möjligt. Då tycker jag det är lättast att lära sig och få det som man vill ha det :)

Solweig sa...

Välkommen i det gröna!
Trevligt att ha en blogg till att läsan när morrontidningen inte lockar.
Vilken hygglig chef Du har!
Själv var jag på badet i går med tre barnbarn och dotter, men det blev ingen relax utan vi satt med vatten till midjan i barnbassängen.
Rutschkanan nötte barnbarnen.

Camilla sa...

Va kul att du oxå är ifarten så man kan följa alla dina upptåg = )
Lycka till med bloggningen!