2008-11-18

Tisdag - igen????

Jag tycker att veckorna går lite väl snabbt....nyss var det ju förra tisdagen....

Vad beror det på? Kan det vara att jag alltid gör något roligt.

Kanske borde jag prova att bara sitta och titta ut genom fönstret en hel dag?
Kanske borde jag sätta mig i väntrummet hos tandläkaren "på låtsas" - då brukar tiden gå långsamt!
Kanske borde jag starta en "tråkighetsklubb" där det bara görs tråkiga saker - då brukar tiden bli lång!

Är det bara jag som tycker så här?
I så fall kan du ansluta till min klubb.
Så sitter vi där och tycker att tiden står stilla - eller???

1 kommentar:

Solweig sa...

Nej Du är inte ensam. Jag tycker också att tiden rusar. Trots att jag vissa dagar inte är sysselsatt hela tiden går dagarna så fort. Tänk på måndag är det en månad till julafton.
Tack för senast föresten!