2010-08-24

Kina...

...närmare bestämt Peking var vi i för 9 år sen (oj, vad tiden går).

Jag har lite dille på tvålar (helst så naturella som möjligt - har f.ö. slutat med duschkrämer då de innehåller så mycke "rat"..) och handlar ofta med mig ett rejält gäng som souvenirer och presenter.
Så även den här gången.

Jag förvarar tvålarna i linne/garderob/byråer - så som gamla hederliga lavendelpåsar...

Använder/ger bort de allteftersom och jag trodde att de var slut för länge sen - 9 år!

Döm om min förvåning när jag rensade en sekretär och hittade - ja, just det en TVÅL!

Tittade lite extra noga på den - vad man gjort sig för egentligen och packeterat in den vackert nästan som en present - och doftar gör den fortfarande....





...små överraskningar piggar alltid upp... och för övrigt så är det fyra månader till julafton....

1 kommentar:

Mimmi Hek sa...

Skoj med överraskningar men snälla påminn inte om julafton. Vår semester är inte slut än!