2010-08-27

Rensa...




...är höstens ledord.

Då jag är av den typen människa "bra å ha" "kan ja behöva nå'n gång" "kan nå'n annan behöva" "kan alltid användas till något" osv. osv. så har det samlas både ett och annat under åren lopp - gubevars.

Men nu har jag "mognat" och insett att saker som bara ligger suger faktiskt!

Fast må säga att en del skatter hittar jag och de får faktiskt vara kvar även om de inte används som t.ex. lakanen med spetsar - efter farmor/mormor, vilken kvinnomöda,
DE rensar jag bara inte bort.

Kanske jag skulle ta och göra något av dem - tavla? tittskåp? ????
Synd egentligen att bara ha de i garderoben då de är så vackra....

....nä nu ska forsätta rensa och leta fler "skatter".....

1 kommentar:

Mimmi Hek sa...

Jag har också såna fina lakan och även handdukar som jag inte hellre rensar ut. Har funderat på att göra en gardin av dom. Än så länge bara funderingar.