2011-10-22

Kurs...

...i hundmassage har jag gått idag på http://www.arehundrehab.se/






Varför i fridens namn har jag inte gått den tidigare kan man fråga sig?
Jag som har massage som profession dessutom.... ja ja, bättre sent än aldrig...
Jättebra kurs och kursledare Frida !!! (som dessutom fotade)
Tyckte mig märka stor skillnad på Challe's muskler, mjukhet och rörelser efter dagen. Det här kommer numer att bli rutin för min tävlingskompis, det är han värd åsså kommer han att hålla så mycket längre och kanske kan vi höja "prestandan" ;)

I pausen visade grabben lite trix för kurskompisarna som blev lite impade faktiskt - ja, mattarna alltså hundarna var mest impade av belöningen - smarriga ostbitar....

1 kommentar:

Mimmi sa...

Även jag är impad! Har aldrig sett en hund stå på händer förut. Trodde nästan du vänt bilden upp och ner.
Duktig vovve!
Kram