2012-01-05

Nytt...

...är man tvungen att skaffa ibland när saker och ting blir utslitet.
Just nu är gamla telefonen från 2004 utbytt mot en nyare variant dock en som passar min livsstil: stöt, fukt, damm och helst hundsäker ;)
Men vad många finesser den ändå har som jag måste lära mig, trots sin "enkelhet".
Tekniken verkar ta skutt hela tiden å för å hänga me' så borde man väl byta telefon vartannant år - typ.....

Teknik är också att kunna knyppla - och det har en bloggkompis (kan man kalla det så??) gjort till mig en alldeles underbar liten ängel - är sååå glad över den och inte behöver jag "lära" mig den heller - sköönt.






Den ska minsann få en hedersplats....

1 kommentar:

Mimmi sa...

Vad bra att du blev nöjd.
Låter härligt med all snö. Här kommer några usla flingor och sen regnar det på dom. Visst ser vi fram emot alla nya utmaningar 2012. Är en av dom att ta tag i volangerna. Jag har någon volang som ska bort. Dessutom ska det bli många julkulor stickade, fyra änglar knypplade till en bloggkompis och åtta! änglar till dottern i Norge. Låter som om jag har lite att göra.
Kram