2012-01-02

Oj...

...oj oj vilka underbara 11 dagar jag haft under jul och nyår!
Varit i mitt lilla paradis på jorden och haft nära och kära omkring mig nästan hela tiden - de' e' lyx de'.

Helt datorbefriad och vid lite abstinens (typ 2!ggr) har döttrarnas iFåner "räddad" mig.

Vad jag inte kan förlåta mig för att jag lämnade (läs: glömde) kameran hemma för vilka vackra vinterbilder jag har missat och komiska situationer... jaja, får hoppas att de fastnat i huvudets hårddisk ;) i alla fall.

Åter tillbaka i vardagen och det är inte fy skam det heller -  man behöver variation i livet åsså ska hyran  betalas.....

Lite bra är det allt att vara tillbaka för "volangerna" har, trots massor av skidåkning, en tendens att "brodera" ut sig av någon underlig anledning?!

Ser fram emot ett härligt 2012 med utmaningar, glädje och allt det där som livet innehåller.....




mmm brasa e sköönt

Inga kommentarer: